OT: Vyber dodavatele elektriny

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Středa Únor 24 22:47:11 CET 2021

Elektřinu nevypnou, existuje tzv. dodavatel poslední instance a máte nějaký
čas na výběr nového dodavatele.
PK
---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 24. 2. 2021 22:21:51
Předmět: OT: Vyber dodavatele elektriny
"
Dobry den

resim ted takovy problem. Pred tremi lety jsme podepsali smouvu s EON
na fixaci ceny elektriny a ted smlouva konci a EON pise se bude novy
cenik - drazsi.

Mame sazbu D45d 3x32A a spotreba za rok 2020 je 870kWh VT a 8110kWh NT.
Na fakture od EONu je 29102Kc s DPH za rok 2020.

Dal jsem ty udaje o spotrebe do kalkulacky ERU a tam mi vysla cena
pro EON a rok 2020 34743Kc s DPH . To ta elektrika za ty tri roky
tak strasne zdrazila a rozdil dela ta fixace ?

Kazdopadne tam je seznam desitek dodavatelu jejichz jmena mi nic nerikaji
a kteri maji ceny 30-31kKc. CEZ se pohybuje kolem 32.7kKc coz neni az
tak vyrazna uspora proti EONu ale zase to jmeno mi neco rika.

Co by jste mi poradili - odejit od EONu ? Ale ke komu ?

Co se stane kdyz se nejaky z tech levnych dodavatelu dostane do
potizi ? - vypnou jejich zakaznikum elektriku ?

Diky za pripadne rady