Prodluzka 230V

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Únor 24 20:59:21 CET 2021

Na doporuceni jsme vzal tu prodluzku hotovou s prurezem 2x0,5mm.

Na cestach nabijim 3-4 kramy najednou. Na kole mam jeste druhy mobil a
ten se vybije za jeden den, kvuli zapnuteme GPS modulu.

Zasuvky jsou opravdu dost blbe nekde v koutě kde je špína nebo naopak
hodně vysoko takže ani metr dlouhá USB šnůra nedosáhne na zem. Dost
casto lezi hromada telefonu na jedinem umyvadle, kde se vsichni myjou.
Prijde mi lepsi prodluzka, ktera dovoli polozit nabijecky s mobily na
bezpecne, suche a ciste misto.

Michal Gregor