Re: Aliepress poštovné

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 24 12:25:48 CET 2021

Právě teď mi dorazila po poměrně dlouhé době zásilka z Aliexpressu.Na
obálce to vůbec není poznat. Přišlo to z Lotyšska, hodnota 0.1 $ , normálně
ve schránce.  Vypadá to, že Číňan  našel zase jinou "zkratku."

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 4. 1. 2021 v 21:16 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>