Prodluzka 230V

Středa Únor 24 10:43:17 CET 2021

Uživatel má spíš z prdele kliku než aby pokaždé věděl, co dělá. Bývalá
přítelkyně měla toustovač, u kterého se jí podařilo přiškvařit šňůru.
Ale fungoval, tak co... Napřed jsem to aspoň opravil izolačkou a při
nejbližší příležitosti jsem koupil nový a tamten vyhodil. Přecejen
život má vyšší cenu něž nějaké 4 stovky za toustovač.

P.K.