Prodluzka 230V

Středa Únor 24 09:30:04 CET 2021

Jenže tohle je prodlužka přesně na jedno zařízení, typicky nějakou
lampičku. Prodlužka typu "pes" (na konci více zásuvek) se dělá jen
třížilová.

"Obyčejná dvojlinka" se hodí tak na tlačítko ke zvonku nebo k
reproduktorům. Ne že bych to neviděl použít i na prodlužku: děda mojí
bývalé manželky si z ní vyrobil (nebo mu někdo vyrobil? - na konci měl
samozřejmě zásuvku s kolíkem, nepřipojeným, nebylo kam) prodlužku k
holícímu strojku, protože zásuvka v paneláku nebyla v koupelně, ale za
dveřma na chodbě. Takže když se šel holit, vzal prodlužku, připojil na
chodbě, druhý konec položil v koupelně do umyvadla a tam si připojil
strojek. Koupelna nebyla na chrániči, ale na porcelánové pojistce,
přemostěné drátem a omotané průhlednou lepící páskou. Ne, na úraz
elektřinou ten pán neumřel.

Jo, teď mě napadlo, jestli potřebujete jen mobil a notebook, tak by
vám ta jednoduchá prodlužka z Alzy, co jste poslal, stačila, mobil se
přece dá napájet z USB notebooku.

P.K.