zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Únor 23 17:15:06 CET 2021

Az by si niektory vikend nerobil hodiny, tak by si mohol take vedenie
vyrobit a zmerat. Celkom by ma zaujimalo, ako sa ti podari vytvorit
pozadovanu impedanciu. Napr. 90ohm pre USB prenos ;)

S.