Reklamace u TME

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 23 16:59:54 CET 2021

To je přece jednoduché. Když to vyřídili kladně, pak to vyřídili přesně tak, jak sis přál v reklamačním protokolu. Přál sis vrátit peníze na účet? Pak vrací peníze. Přál sis zaslat správné zboží? Pak pošlou nové zboží.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, February 23, 2021 3:40 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Reklamace u TME

No já se ptal mailem, jen to vypadalo, že uznáním reklamace akce skončila,
což mne trochu překvapilo. Před chvílí mi poslali, že chybějící položku
převzala PPL, takže bez problémů - asi by to chtělo nějakou větu v tom
smyslu napsat v tom mailu o uznání reklamace a zbytečně bych neprudil.

Pavel Kutina