dotaz - arduino

Pondělí Únor 22 13:12:15 CET 2021

No, kdyz odhlednu na naroky na pamet a vykon - vim, ze to nemusi byt
nijak dramaticke ale zalezi na tom, jak se to napise...
Ale C++ mi prijde o dost neprehlednejsi, nez ciste C, pokud se pouziji
ruzne sablony 10x ruzne predefinovane, pretizene a ja nevim co vsechno,
to same operatory, funkce... dobrat se ve zdrojaku co nejaky takovy
neznamy kod vlastne dela da casto dost prace.  Jeste lepsi je, kdyz jsou
ruzne metody zavrene v knihovnach...
Jinak chapu, ze je to jednodussi na pouziti z vysoke urovne, ze napisu
write na skoro cokoli a dostavi se nejaky rozumny vystup podle typu, ale
zase u printf hned vidim, jak bude ten vystup vypadat.