dotaz - arduino

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Únor 22 06:51:55 CET 2021

Ale ne, tohle je okamžik, kdy člověk musí začít studovat a je úplně
jedno, jestli se rozhodne pro Arduino framework, nebo cokoliv jiného. Co
se týče Arduino frameworku, tak doporučuji přejít na PIO (jak už tady
zaznělo), umožní Vám to mít k projektu vlastní verzi core, kterou si
přiohnete ke své potřebě. Obecně platí, že GPIO funkčnost se dá
modifikovat snadno (odpovídající soubor variant.cpp/h), pokud Vám stačí
funkčnost standardních knihoven, pokud ne, tak si holt budete muset
dopsat vlastní. To chování máte pod kontrolou úplně stejně, jako když
začnete programovat "normálně" (ať už to znamená cokoliv) - překladač
"pod kapotou" bude nejspíš identický a, pokud vynecháte Arduino Builder,
máte k dispozici běžnou C/C++ platformu s podporou široké palety
knihoven (ano, některé jsou lepší, některé zase horší, ale občas se i ty
horší dají použít pro inspiraci) - v obou případech to je o znalostech.

Pavel Brychta