OT - dalnicni znamka

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Únor 20 13:50:19 CET 2021

No tak to nie je uplne pravda. Clovek, co chce kupit cez web musi mat bud TatraBanku alebo musi prezradit cislo karty (cve...) nejakej platobnej brane (musi mat povolene platby na internete).

Dňa 20. februára 2021 13:29:45 SEČ používateľ Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal:
--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.