OT - dalnicni znamka

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Únor 20 13:29:45 CET 2021

Moj nazor je taky, ze kto vie pisat maily, statusy na facebook a ine
socialne siete...  tak tiez zvladne kupu znamky cez web.
Neviem ako je to v. CR, ale na SK na eznamka.sk sa da zacat tym, ze si
overim, ake znamky su aktualne platne na danu SPZ/ECV a ked si
skontrolujem, ze SPZ je spravna a ake znamky su platne pre danu SPZ/ECV,
tak je tam tlacitko kupit novu znamku a SPZ/ECV sa predvyplni,  podla
predoslej kontroly... moznost chyby je teda zmensena.

Na SK prave bezi scitanie obyvatelov. Na facebooku sa objavili placlive
ponosy, ze som dochodca... ako mam zvladnut scitanie takym sposobom? Ja
predsa nemam pocitac!!!
Jedna z trefnych odpovedi bola:
Presne rovnako a na rovnakom zariadeni, na akom pisete tento FB status...

Je to o zodpovednosti za svoje ciny.
Ak niekto neda prednost a niekto do neho narazi... tiez je zodpovedny za
svoj cin. A cloveka to stoji viacej penazi, napriek tomu sa to statisticky
v istom percente pripadov  stava.
Nadava taky clovek na znacku, alebo pravidla cestnej premavky? Pomoze mu to?

Dodo
mobil

Dňa so 20. 2. 2021, 12:58 Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz> napísal(a):