OT - dalnicni znamka

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Únor 20 13:17:41 CET 2021

Podla mna by to nebolo idealne ani za sucasneho stavu, ked sa za
dialnice plati. Nie ze by to nebolo idealne, ale bolo by to horsie.
Dovod je presne presun aut na vedlajsie cesty veduce cez obce.
Ano, pre toho, kto jazdi po dialniciach obcas, je sucasny stav povedzme
nespravodlivy. Kto jazdi casto, nalepku ma a vramci obdobia jej
platnosti sa nema dovod vyhybat dialnici. Keby mal ale platit za kazdy
prejazd, uz by zvazoval, ci sa prave v tento den ponahla a ci mu stoji
uspora povedzme 10min na 20km za poplatok.

miro