RE: Analyzátor ZEROPLUS LAB-C (16032)

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Únor 20 12:50:34 CET 2021

Dobrý den,
Pokud si stáhnete ten poslední ovládací soft 3.14.11. tak tamtou otevřeny všechny dekódovací protokoly, takže to pěkně ukáže, kde je chyba v protokolu. Kvůli tomu jsem to taky vytáhnul ze šuplíku. Co se týče toho povyšování, tak editací USBPort.dll to chodilo dřív, v tom posledním soft to nefunguje. Dokonce i když tento soubor smažu, tak to chodí dál. HW úpravy jsem nedělal.
Pokud někdo zná funkční způsob, jak z 16035 udělat 16128, rád se nechám poučit. Ta paměť tam skutečně je. Editovat eeprom v LA se mi nechce.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, February 20, 2021 3:23 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Analyzátor ZEROPLUS LAB-C (16032)

Přiživím se na tomhle vlákně.

Kdysi dávno jsem taky v rámci nákupní horečky tady na HW.CZ koupil
tenhle analyzátor. Ale nikdy jsem ho nepoužil, celou dobu ležel v krabici.
Teď mi to tohle téma připomnělo, tak jsem ho vyhrabal.

Tenhle analyzátor se myslím dá celkem snadno povýšit na vyšší model
a funkce. Jednak se dá zvednout max. rychlost samplování, snad se dá
i zvětšit využitelná paměť. A dokonce se snad celkem snadno dá HW
rozšířit o další kanály (doletováním součástek).

Používáte někdo prosím něco z toho? A má to to nějaké problémy?

A druhý dotaz: tenhle analyzátor má podporu ve free produktu Sigrok.
Sigrok je (podle mě) skvělý, používám ho hodně s těmi malými lacinými
krabičkami 8kanálů/24MHz z Číny.
Provozuje prosím někdo Sigrok s tímhle LAP-C?
A pokud případně znáte oboje, tj. původní SW a Sigrok: který vám připadá
lepší a použitelnější?

Děkuji za případné informace.
PL