Re: Analyzátor ZEROPLUS LAB-C (16032)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 20 03:22:55 CET 2021

Přiživím se na tomhle vlákně.

Kdysi dávno jsem taky v rámci nákupní horečky tady na HW.CZ koupil
tenhle analyzátor. Ale nikdy jsem ho nepoužil, celou dobu ležel v krabici.
Teď mi to tohle téma připomnělo, tak jsem ho vyhrabal.

Tenhle analyzátor se myslím dá celkem snadno povýšit na vyšší model
a funkce. Jednak se dá zvednout max. rychlost samplování, snad se dá
i zvětšit využitelná paměť. A dokonce se snad celkem snadno dá HW
rozšířit o další kanály (doletováním součástek).

Používáte někdo prosím něco z toho? A má to to nějaké problémy?

A druhý dotaz: tenhle analyzátor má podporu ve free produktu Sigrok.
Sigrok je (podle mě) skvělý, používám ho hodně s těmi malými lacinými
krabičkami 8kanálů/24MHz z Číny.
Provozuje prosím někdo Sigrok s tímhle LAP-C?
A pokud případně znáte oboje, tj. původní SW a Sigrok: který vám připadá
lepší a použitelnější?

Děkuji za případné informace.
PL