stm32 a Nucleo32 vs. napajacie napatia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 19 10:44:22 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

ja som bol z toho trochu zmeteny... Zmiatol ma IO st890, myslel som
si, ze to je nejaky stabilizator a on to je nejaka elektronicka
poistka nadprudu. Zrejme kvoli en60950 v neskorsich vydaniach. Meria
sa nim celkova spotreba samotneho nuclea-obvodu s stm32 a pripojenymi
obvodmi na 3,3V. A st-link to potom indukuje vyssiemu systemu. A potom
uz som si urobil ceruzkou tie krizove poznamky do schemy... Ale aj tak
su mi tie jumpre nie moc po chuti.Hlavne, ked treba precitat manual a
poznamku pri NRST.

Ale aj tak dakujem za pomoc.

A.

Dobrý večer,
moc velký praktik nejsem, ale když se podíváte do schématu tak je to jasné.
Vin - externí napájení NUCLEO desky
+5V - je buď ze stabilizátoru z Vin nebo z USB pokud běží STLink
+3,3V - je ze stabilizátoru  z Vin nebo +5V

HUDA