Re: stm32 a Nucleo32 vs. napajacie napatia

HUDA hudaklan na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 23:32:12 CET 2021

Dobrý večer,
moc velký praktik nejsem, ale když se podíváte do schématu tak je to jasné.
Vin - externí napájení NUCLEO desky
+5V - je buď ze stabilizátoru z Vin nebo z USB pokud běží STLink
+3,3V - je ze stabilizátoru  z Vin nebo +5V

HUDA