Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 18 17:58:28 CET 2021

Když si dcera zamkla kdysi klíče v autě, tak ji nějaký kamarád poradil ,
aby rozbila to nejmenší boční zadní okénko.  Bohužel oprava toho okénka
vyžadovala objednání nějaké speciální lepící sady a 24 hodin zasychání v
servisu.  Pro příště v servisu radili, aby se rozbilo nějaké to stahovací
okénko, že oprava je hned a za polovinu. Že se sklo jen přesadí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com