RE: Nabíječka autobaterií Lidl

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 18 17:47:24 CET 2021

Tímhle průšvihem si člověk musí projít. :-)
Taky jsem měl jednou baterii vyndanou kvůli mrazům, pak jsem si odemkl klíčkem, otevřel kapotu, klič nechal v autě, aby mi třeba nespadl do sněhu, a bohužel zabouchnul dveře. Po připojení kontaktů se ozvalo cvak... :-(

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Linhart
Sent: Thursday, February 18, 2021 2:36 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Jednou jsem se dobře vyučil, po 14.ti dnech jsem nemohl nastartovat, tak
jsem požádal souseda že nastartujeme přes kabely. Nachystal jsem vše,
dal klíček do zapalování a když dojel, že zabouchnu dveře aby se lépe
zajelo k autu. Udělalo to cvak a zamkli se všechny dveře. Problém byl,
že druhé klíče ani dálkáč v tu chvíli nebyli. Díval jsem se na klíče v
zapalování a nevěděl jsem jak dál.

JL