RE: Nabíječka autobaterií Lidl

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 18 09:12:37 CET 2021

Ano, vzpomínám si. Byl jste u mne s Ačkem pro časopisy. :-)
Nová značková baterie stojí cca 1500 Kč, takže je to prkotina. Ale napadlo mne, co by se stalo s hybridem nebo e- mobilem po několika měsících odstavení  a extrémních mrazech? Tam bude cena baterie řádově jinde...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Thursday, February 18, 2021 8:54 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Za cca 7 roků jsem nemusel vyndat AKU z auta.
Máme malého medvídka Áčko 170 diesel a jezdím s ním málo, hlavně nyní
když jsou modré zóny.
Využívám hodně taxi do práce i z práce.
Nabíječku samozřejmě mám a jejda je to ta samá 😎zatím nepoužitá.
Baterie drží, gumy občas zkontroluji a tlak drží až tak, že jsem na to
nebyl zvyklý 😮
Úžasně topí a i zadní sklo a zrcátka. (já vím, je to dnes běžné).
A samočistící funkce od sněhu mají u Mercedesu taky vychytané 😮
Stačí když se oteplí 😂
Hezký den, Jindra