Re: Nabíječka autobaterií Lidl

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 08:53:35 CET 2021

Za cca 7 roků jsem nemusel vyndat AKU z auta.
Máme malého medvídka Áčko 170 diesel a jezdím s ním málo, hlavně nyní
když jsou modré zóny.
Využívám hodně taxi do práce i z práce.
Nabíječku samozřejmě mám a jejda je to ta samá 😎zatím nepoužitá.
Baterie drží, gumy občas zkontroluji a tlak drží až tak, že jsem na to
nebyl zvyklý 😮
Úžasně topí a i zadní sklo a zrcátka. (já vím, je to dnes běžné).
A samočistící funkce od sněhu mají u Mercedesu taky vychytané 😮
Stačí když se oteplí 😂
Hezký den, Jindra