Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Únor 17 18:30:41 CET 2021

Ano, ocakavanie mate spravne, tak ako ho malo par z nas vlastnikov. Ze
je normalne mat legalnu elektricku zasuvku s "pomerovym" elektromerom.
Ale ako som pisal, ludia musia dorast. 80% vlastnikov s tym nesuhlasi.
Pre predstavu, ide o 120 garazi na 2,5 podlaziach (je to vo svahu, tak
spodne ma polovicnu dlzku chodby).
Kym ide o svetlo, to sa neriesi, ale to ze niektori maju namontovane
eletricke brany ani nemaju ako utajit. Rovnako, ako ked sa ozyvaju
vrtacky, brusky apod.. Netvrdim, ze som nezneuzil elektrinu aj ja,
dokonca na nabijanie auta! Spalovacieho, so slabou Pb baterkou v zime
:) Ale ked to chce clovek riesit, narazi... Zasuvku dorobenu nemam,
pripojil som sa "docasne".

Do jednotlivych garazi ma kluc iba vlastnik, ziadne kontroly zo strany
spolocenstva nepripadaju do uvahy. Jedine, co sa odsuhlasilo, bola
objednana revizia elektroinstalacie pod vyhrazkou, ze ak nebudu
spristupnene vsetky garaze, odpoji sa elektrina celkovo. Ako to
dopadlo? Revizak nepochopil zadanie, ze ma kontrolovat zapojenie
elektroinstalacie voci projektu a teda vsetky pripojene elektricke
brany a vsetky dorobene zasuvky su mimo projektu. On kontroloval iba
bezpecnost a najcastejsia revizna chyba bola, ze chyba kryt na
svetle..

miro

st 17. 2. 2021 o 17:00 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):