Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 17 17:00:02 CET 2021

Tak moje chyba, asi jsem nepozorně četl. Podle toho, že to má společnou
přípojku jsem soudil, že je to klasický velký hangár.

Pokud to jsou samostatně uzamykatelné garáže, tak tam bych rozhodně čekal
samostatné měření pro každou z nich. Už jenom proto, že někdo zapomene
zhasnout a odjede na 14 dní k moři. Případně třeba z principu nezhasíná,
když
je to "zadarmo".
Cena takové garáže je zřejmě docela vysoká, takže samostatné měření
je proti tomu cenově sranda.

Stejný problém je (byl) v domech, kde nebyla poměrová měřidla na topení.
A protože se často lidi šprajcovali proti jejich zavedení (asi náhodou
to většinou
byli ti, co rádi spí v teple, ale při otevřeném okně), tak na to dnes
existuje pravidlo,
že to měření musí strpět i ti, co s ním nesouhlasí.

Cokoli společného s cizími lidmi je většinou cesta do pekla.
On často stačí jen společný plot se sousedem, a může to být zdrojem
trvalého stresu.

PL