Re: Nabíječka autobaterií Lidl

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 17 17:39:07 CET 2021

za me ok. obcas i kontroluju klestakem co prave provadi a za ty penize
myslim super. jak auto, tak motorka. udrzuju cca 8ks autobaterek.
je poznat uz podle rychlosti dobijeni jestli si baterka "bere" pekne
proud a je ok, nebo brzo naroste napeti a nabijeni uz jen smrdla udrzovacku.
stolni lab. zdroj jako drive uz netaham :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín