RE: Nabíječka autobaterií Lidl

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Únor 17 16:50:21 CET 2021

Osobně bych doporučil nabíječku, která umí i gelovky (AGM). Některý nabíječky pak umí i nějakou regeneraci, baterka se pak musí odpojit od auta. Netuším, jestli by to tuhle baterku dokázalo zachránit, spíš si myslím, že ne. Jako lepší autonabíječky jsou pak brány CTEK, taky jsem si ji koupil, ale netuším, jestli její šestinásobná cena obhájí její přínos. Nabíjet umí, starou mrtvou baterku jsem zkusil jednou regenerovat a od té doby se mně s tím nechtělo spekulovat, je vytažená z auta a slouží pouze jako dočasný zdroj, když se v nových autech mění baterka.