=?UTF-8?Q?Re:_Elektromobil_ako_realne_riesenie, _nie_len_dotacny_podvod, _was:_spot=C3=B8eba_energie_v_zim=C3=AC?=

Úterý Únor 16 22:16:54 CET 2021

Každý 2-3??? wtf?
Když vykouknu z okna domu, který má 77 bytů, vedle stejný a naproti 5 taky takových
a všichni koukáme doprostřed na plac s asi 90 parkovacími místy, tak fakt nevím, kde
by asi mohlo být schovaných těch asi tisíc až patnáct set aut, abychom se dostali na
zmíněná 2-3 auta na rodinu. A jak to je s tím náhodou nemusel omezovat, to už vůbec
nerozumím.

Mimochodem, jak je to s těma elektromobilama a nabíjením na ulici? Na sídliští? Kde
to mají? Je vůbec někde v celé ČR možnost dobíjení elektřinou víc jak 10 aut pro
veřejnost na jednom místě? U každého místa zásuvka? Kde?
Zato dobíjení aut kapalnou energií ze šlauchu strčeného na pár minut do auta myslím
je pokryté docela slušně, k tomu ta rychlost dobíjení a jízdní dosah na jedno
nabití... asi to jednou s "bezropnými" auty bude, ale nějak mám dojem, že to nejde
pěknou cestou. Myslím, že jsem neslyšel, že by při rozvoji automobilismu byly stroje
na ropné produkty nějak zvýhodňovány a naopak admninistrativně znevýhodňovány starší
způsoby jako koně nebo pára. Prosadily se spíš svými výhodami resp. schopností
uspokojit poptávku, než umělými nařízeními.

Škoda, že Nikolaj Nosov už dávno umřel, měl by inspirací ke psaní spoustu, do jeho
děl tyhle vize o čistých elektromobilech pasujou úžasně.

D.O.