Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Úterý Únor 16 20:57:10 CET 2021

No zase jsme u toho, ze nejake nabijeni behem parkovani je trosku
nepredstavitelne pro lidi, kteri maji na sidlisti problem vubec kdekoli
zaparkovat aspon do pul kilometru od domova...