Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Únor 16 20:28:12 CET 2021

to nabijeni ze "zelene" energie bylo mysleno, jako moznost preklenout tu
nadvyrobu energie, pokud zrovna najednou fouka/sviti a nikdo to
nepotrebuje. nabijeni muzu cilene zamerit prave na tyto situace a i ho
podle toho ocenit. mozna by se z tech nabijecich stanic, pri prebytku
akumulatoru, mohli operativne realizovat ty lokalni zalohy, o kterych
ted vsichni basni :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65