Re: spotřeba energie v zimě

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 16 20:15:39 CET 2021

Před nějakou dobou jsem narazil na webu na nějakého šílence, který byl do
páry úplně zažraný.
Vyráběl parní stroje ( a prodával ) měl stránky , kde bylo cosi i o tom, že
nějaký mu funguje na Sahaře.
Byl také přesvědčený , že pára je jediná cesta...   Už to asi zmizelo, ale
byla to zábava...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>