Re: LED žárovky v Tescu

Pondělí Únor 15 11:11:41 CET 2021

LED žárovka naplněná vodíkem? Když pominu bezpečnost při výrobě
takových žárovek, představa, že vám vodík uteče do prostoru svítidla,
vytvoří tam se vzduchem výbušnou směs a při rozsvícení to rozstřelí
sklo po místnosti, no nic moc. Nebo zapálí barák :-/ I když by toho
vodíku bylo málo.

P.K.

po 15. 2. 2021 v 9:58 odesílatel Vláďa Anděl