ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re:stm32 reset obvod

Pondělí Únor 15 06:05:21 CET 2021

Uprimne, nevadi mi jakakoli architektura z principu, nakonec na PICech
jsem delal drive i vetsi projekty v ASM, je to zajimave i kdyz to
strankovani u 8b je docela vyzva.
Co mi konkretne na nich vadi je to, ze vyrobce neposkytuje plnohodnotny
prekladac volne,tohle proste nemam rad. Jeste, kdyby tam byla treba
nejaka limitace jen na vyssi rady MCU, jako ma treba Xilinx u FPGA,
prosim, ale tohle proste ne.
ARM je proti tomu siroka svoboda, spousta open source k dispozici a
spousta alternativnich prekladacu a vyvojovych prostredi take casto open
source, to naopak zboznuju.