ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re:stm32 reset obvod

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 14 22:27:43 CET 2021

Většinou nejvíc vypovídá "hlasování nohama".
Znám dost lidí, kteří od různých 8-bitů přešli na nějaký ARM (včetně mě).
Ale neznám asi nikoho, kdo šel naopak. Možná pro nějakou speciální
opravdu malou úlohu. Ale ne pro nějaký serióznější projekt.

Ale samozřejmě funguje nostalgie (jak jste předvedl i Vy).
Tam to bylo lepší, támhleto taky...
Funguje to i jinde (za 1. republiky bylo to a ono lepší, za totáče bylo
to a ono lepší...).
Ale nikdo si asi návrat daného stavu se vším všudy opravdu nepřeje,
protože jako celek je to nové řešení prostě lepší.
Ať už je to společenské uspořádání, nebo architektura MCU.

PL