Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Neděle Únor 14 19:45:16 CET 2021

Ono zalezi na tom, jakymodel si vyberete, prevodniky jsou ruzne a s
ruznymi moznostmi, nektere obvody maji 3 nebo i 4 nezavisle SAR, nektere
maji Sigma-Delta, nektere umi vzorkovat az 5+MS, oversampling...
To vse spojeno s moznosti nezavisle konfigurace vstupu, vlozenych
kanalu, DMA prenosu atd...
Je potreba si proste spravne vybrat, kdyz to ma byt presne, stejne je
vhodne pouzit externi referenci, jinak to prepocitavani po zmereni
interni reference diky zabudovanemu 32b HW nasobeni a deleni take neni
zadny problem, proste trojclenka na jeden radek.