ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re: stm32reset obvod

Neděle Únor 14 19:21:14 CET 2021

No nemohu si pomoci, ale vyber obvodu je opravdu na spodni hranici
sortimentu, skoro bych rekl, ze z toho prispevku vyplyva, ze tam, kde
moznosti PICu konci, tak moznosti STM32 zacinaji, samozrejme pokud se
nebavime o 32b PICech ale to je zase specialita jedne firmy, zatimco ARM
je vsude a zaklady jsou stejne.
Asi jako kdyz se budu ucit rizeni v trabantu a pak si presednu do
S-klady, asi s tim nebude vetsi problem proste to usili na zacatku neni
urcite zbytecne vynalozene.