ext. adc referencia - bolo Re: Programovaci konektor - bolo Re: stm32reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Únor 14 19:09:04 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

dakujem Ti za ten vycerpavajuci popis. Snad len tolko, ze kedysi velmi
davno som robil bateriove meracie moduly s mcu, tak nejaky sajn o tych
referenciach, ext. adc referenciach a inych referenciach v suvislosti
s adc mam. Len som nevedel to napatie tej adc referencie v tom
stm32L031, asi som ho prehliadol.

Kedze mam osekanu verziu toho stm32L031 len na 32kHz krystal a 32
pinov, tak ani tych opcii s referenciou pre adc nie je vela. Vlastne
je len jedna, ta najnevyhodnejsia, ked si musim najprv vypocitat
napajacie napatie mcu a adc, a potom z neho zmerane napatie
prislusneho vstupu. Ale pri zamyslanom baterkovom napajani, je to
vlastne jedina cesta ako merat napatovy vystup teplotneho cidla.

Takze suma sumarum, oproti rieseniu s lepsim novsim krajsim picom,
jedina inovacia bude ta nalepka stm32... Nic, zajtra si to nucleo a
displaje objednam a budem sa hrat na velkeho a stareho studenta.

A este volaco, pri pozerani do toho Tvojho excelu, adc sa da zapnut na
niektory ain-pin.

A.