Re: senzor zalití - voděodolný lak

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 14 13:34:17 CET 2021

Otázka nebude jakou použít chemii, ale jak jí aplikovat. Já mám třeba
rád polyeurethanové laky, mají je v každé součástkové drogerii.
https://www.gme.cz/sprej-ochranny-lak-na-dps-urethan-71-200ml

Podstatné je, po aplikaci krátkodobý pobyt ve vakuu.
http://www.honzikovyvlacky.cz/2014/09/06/odlevani-ve-vakuu/
Před aplikací pochopitelně odmaštění a osušení.