Re: senzor zalití - voděodolný lak

jurp jurp na volny.cz
Neděle Únor 14 11:04:08 CET 2021

Ja mam vyzkouseny pro hermetizaci epoxid z Elchemca:
zalevaci MC62/W360

Podminkou ale je opatlat to ze vsech stran.
Takze bych to namocil a nechal okapat at je tam co nejtenci vrstva.

Na masku se uz moc spolehat nejde. Napr. u meho dodavatele od okamziku co presli
ze sita na inkjet print sla maska s odolnosti rapidne dolu.

JURP