Re: LED žárovky v Tescu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 13 10:19:31 CET 2021

Paradne fotky. Na predposlednej je vidiet aj metoda, ako si ich robil... :-)

Podla mna ta lava sodikova ma tiez dieru v oranzovej, a ze nie je taka
vyrazna je podla mna dana uz nedostatkami fotoaparatu. A aj v tych v
strednom rade vidim jasne dieru v strede oranzovej. Skoda, ze sa neda
nejakym jednoduchym sposobom aspon ako-tak hodnoverne merat priebeh
intenzity - ta oranzova jasne prevazuje, ale su zaujimave aj tie ostatne
zlozky, modre a zelene asi z ortute, ale co ten cerveny chvost? Znamena
to, ze tie HP Na vybojky nie su *az* take zle ze by ich bolo treba kvoli
svetlu automaticky zatracovat.

Usporky znamena ziarivky? LEDkove "ziarovky" (idealne tie z titulky, tj. z
Tesca :-) ) na porovnanie nahodou nemas?

Je to lisovane, nahravane, ciste nahravatelne CD, ci je to DVD?

wek

PS. Teraz som si uvedomil, ze z pohladu vacsiny ludi, oznacit tieto fotky
za "paradne" znie divne...