RE: Kicad o objednávka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Únor 12 21:44:47 CET 2021

Mně zatím nikdy nic nezpozdili. Naposledy jsem objednával v pondělí 18.1. večer s DHL. Ve čtvrtek 21.1. zásilku odeslali, do Prahy dorazila v sobotu, kdy ji celně odbavili. A mně ji doručil kurýr v neděli 24.1. Tak jsem to ještě v neděli osadil.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, February 12, 2021 9:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kicad o objednávka

Me ted docela zpozdilo DHL, jedna zasilka zmrzla nekde v Bruseli, kvuli pocasi pry, zpozdeni 2 dny, dnes zda se prisla ale byl jsem mimo, snad to nekdo prevzal. A druha objednana minuly tyden, hotova v sobotu prijde az ted v pondeli (uz je proclena)
Zajimave je, ze uz podruhe chteli proclit podlimitni zasilku ($22 a $26 - to by se snad melo vejit?) Ta $22 byla na zamestnavatele a pry udelali chybu ale ja to neresil, nic platit nechteli. Druha byla na moji firmu, vyplnil jsem formular abych je nekontaktoval a nechteli to zaplatit a vypada to taky zadarmo jako obvykle. Za predposledni ($50 cca) chteli zaplatit 300 za vyzadany kontakt zakaznika, nezjistil jsem, jestli tam nekdo volal nebo posilal mail z uctarny, predpokladam, ze to byla pricina a i nadale budou proclene zasilky pro platce DPH chodit bez poplatku. Nebo ma nekdo jinou zkusenost?