Re: Kicad o objednávka

Pátek Únor 12 21:00:31 CET 2021

Me ted docela zpozdilo DHL, jedna zasilka zmrzla nekde v Bruseli, kvuli
pocasi pry, zpozdeni 2 dny, dnes zda se prisla ale byl jsem mimo, snad
to nekdo prevzal. A druha objednana minuly tyden, hotova v sobotu prijde
az ted v pondeli (uz je proclena)
Zajimave je, ze uz podruhe chteli proclit podlimitni zasilku ($22 a $26
- to by se snad melo vejit?) Ta $22 byla na zamestnavatele a pry udelali
chybu ale ja to neresil, nic platit nechteli. Druha byla na moji firmu,
vyplnil jsem formular abych je nekontaktoval a nechteli to zaplatit a
vypada to taky zadarmo jako obvykle. Za predposledni ($50 cca) chteli
zaplatit 300 za vyzadany kontakt zakaznika, nezjistil jsem, jestli tam
nekdo volal nebo posilal mail z uctarny, predpokladam, ze to byla
pricina a i nadale budou proclene zasilky pro platce DPH chodit bez
poplatku. Nebo ma nekdo jinou zkusenost?