Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Únor 11 17:24:43 CET 2021

Teď bych si hlavu nelámal dalšími vrstvami, ale vyladil bych tu první,
aby se zjistilo, čím to je.
Potom bych šel dál.

První vrstvu můžete ovlivnit i tím parametrem "šířka extruze první
vrstvy", prostě mu dát menší číslo, když chcete méně materiálu.

Pak lze upravovat ještě konkrétní objekt a nastavit mu pro různé vrstvy
různé parametry.

Udělejte jednoduchý model - kvádr o ploše, kdy už to blbne a vytiskněte
alespoň pět plných vrstev a uvidí se na nich, co se děje.

Oja