Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 11 16:44:55 CET 2021

Zaklad programovania je SWDIO/SWCLK (PA13/PA14), plus GND. K nim mozes
pridat spominany NRST, co tiez pomoze ak si funkciu tych dvoch pinov
nahodou prepises v GPIO (plus je to ten "testovaci" bod).

Ako inspiracia si pozri konektor CN4 v manuali k Nucleo-64 - su tam dalsie
2 piny ktore nie su nejako zvlast nutne (L0 nema SWO co je "trasovaci"
vystup, a odmeriavanie napatia na cielovom procesore uprimne povedane
neviem ako funguje, ja nepouzivam ziadne nizke napajacie napatia).

Pinout je v datasheete pre ten-ktory procesor, zakladom je tabulka
"STM32xxxx pin definitions", mozno nie je uplne najprehladnejsia.

Ludia tez pouzivaju CubeMX na tento ucel, tam si to mozes naklikat (je to
aj sucast CubeIDE - tieto nastroje ja nepoznam, nepouzivam).

Ak mi povies zamyslany typ, vygenerujem Ti subor do excelu, ktory moze byt
uzitocny na take to rozmyslanie ze co kam zapojit.

wek