Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Čtvrtek Únor 11 16:42:49 CET 2021

V datasheetu, pokud jste masochiosta, jsou tam tabulky. Nektere funkce
maji i vic moznosti.
Nebo si nainstalujte CobeMX nebo rovnou IDE a tam se to prehledne
naklika a nabizi samo. Pro debug je potreba jen SWCLK a SWIO na PA13,14
(zatim jsem to jinde nevidel ale asi jsem jeste vsechno nevidel ;-) )