Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 11 16:33:04 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

na programovaci konektor som uplne zabudol. Na ktorych pinoch je
vyvedeny a ako ich najdem v manuali? Mimochodom v tom datasheete od
STM32L031k6 je funkcia pinov, hlavne teda od prislusnych periferii
dost neprehladne popisana. Ako zistim, aka periferia je na ktorom
pine? Vdaka.

A.

[
Toto je asi rozumny pristup, mimochodom NRST ma zabudovany vnutorny pullup
nominalne 45kOhm, takze vacsinou staci C.
Inak obvykly postup je NRST vyviest na programovaci header, to potom sluzi
aj ako ona testovacia ploska, a da sa pouzivat aj na "rucny reset" ked
treba.