Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 16:23:18 CET 2021

Rychlost už jsem snížil, ale nepomohlo to. Toho materiálu je v těch
hrbolech víc než má být, je to vidět i zespodu na hotovém výrobku.
Na horní vrstvě nic takového vidět není.  Připadá mě to jako kdyby se ten
filament z trysky nějak násilně vytahoval, když se přilepí na podložku. Ale
je to zatím jen dojem. Dělá to ale opravdu jen na dlouhých úsecích ale na
jejich obou koncích ne.
Ty kousky, co jsem potřeboval už mám vytištěné,  tak uvidím příště.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

čt 11. 2. 2021 v 16:16 odesílatel tomas mainzer <t.mainzer na gmail.com>