Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 9 17:37:01 CET 2021

Jo, já to přehnal  a měl pak v podložce brázdu.
Ale tu první vrstvu to musí lepit tak, že se ten filament rozmačkává.
Mě při tebou popsaných problémech a velkých objektech pomohlo zpomalení
tisku první vrstvy třeba na 50 procent rychlosti.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>