Spotreba energie

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 11 08:49:34 CET 2021

Na byt je to strašně moc. My máme na baráku (2 bytové jednotky) necelých 8MWh, topíme plynem. A to od jara do podzimu jede filtrace bazénu, filtrace jezírka, přes léto ještě jedna lednička, celý rok ještě jeden mrazák. Nemáme akorát klimu, respektive akorát taková ta mobilní jednotka, ale loni nejela vůbec. Do toho ještě jedou tři switche, malý server, Synology, několik satelitů (nevypínají se), tři AP. Přes den jedou skoro pořád minimálně 2 TV.
Pokud se ani vzdáleně neblížíte těmto věcem a v bytě by mě to dost překvapilo, tak máte někde problém.