RE: LED žárovky v Tescu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 11 08:02:27 CET 2021

Pro hrubý odhad, jak na tom ty LEDky jsou stačí odraz od CDčka. Pokud uvidíte víceméně souvislou rozmázlou duhu, je to OK, čím více z té duhy budou vystupovat jednotlivé diskrétní barevné odrazy té žárovky, tím je spektrum čárovější a tedy horší. Je dobré si to vyzkoušet na nějaké levné zářivkové úsporce, tam to bývá brutální a uvidíte, co v tom odrazu máte hledat.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, February 10, 2021 11:58 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: LED žárovky v Tescu

To neumím změřit. Dá se to nějak amatérsky?
Světlo je příjemné teplé - píšou 3000K. Já nemám rád studené odstíny. Tahle teplá je příjemná.
Ale světelný spektrální analyzátor nemám. Tedy mám - ale pro optické sítě - a v neviditelném spektru :-(

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>