Re: LED žárovky v Tescu

Čtvrtek Únor 11 00:01:38 CET 2021

Píšou Ra>80, asi žádná sláva. Naučil jsem se kupovat v kauflandu nějaké
čínské žárovky s udávaným CRI95. Název jsem zapomněl :-( U přítelkyně
tím postupně nahrazuju ty klasické a rozdíl prakticky nepoznatelný.
Nevím, jak to má udělané napájení, ale po zapnutí má viditelné zpoždění
(možná 0,1 vteřiny). Po vypnutí zhasíná tak, že ve tmě je ještě za
vteřinu vidět. Myslím, že se to už Číňan naučil dělat. Ale to to trvalo...

Anděl