mech: kleste pro vystipani smd / doporuceni ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Únor 10 20:31:54 CET 2021

Pokud to má být na integráče typu SO16 nebo tak, tak mám dva oblíbence.
Mechanická varianta se jmenuje JLC žiletková pilka.
Elektrická varianta se jmenuje horkovzdušná pistole pro svařování plastů.
Záleží kolik je místa v okolí.
Ta žilpilka se hodí tedy i na DIL integráče z prokovených plošňáků.