OT on-line kroužek pro děti matika/elektronika či programování

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Únor 9 13:07:51 CET 2021

Zdravím,

potřeboval bych nějaký on-line kroužek pro syna 10 let, 4 třída. Máme
stupňující emaily  ze školy, že je napřed až z toho mají ostatní rodiče
mentální problém. Ono, když v první třídě mi řekne, že jsou špatně v
kostele římské číslice a ve škole je berou až nyní, tak to je ... .

Nemáte tip na nějaký on-line kroužek. Zkusil bych to, ne vše ho asi
vezme, ale porovnání s ostatními a soutěživost je dobrá. Jinak jsem mez
HK a Pardubicemi, pokud by se uvolnilo a chtělo docházku, tak jezdit
přes celou republiku... . Spíše tedy online kroužek.

Díky

Jirka

--
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz